Selamat Tinggal Masa Putih Biru

25 Juni 2015

Di masa inilah saya pertama kalinya merasa tertarik dengan lawan jenis
Di masa inilah saya mengenali rasanya patah hati
Di masa inilah saya mengetahui rasanya mengagumi seseorang diam diam
Di masa inilah saya tau mana sahabat mana si muka dua
Di masa inilah saya merasakan sakitnya di khianati
Di masa inilah saya mengerti pahitnya di kecewkan
Di masa inilah saya belajar untuk tidak terlalu percaya seseorang
Di masa inilah saya belajar untuk tidak pantang menyerah
Di masa inilah saya belajar untuk bersabar
Di masa inilah saya belajar banyak hal
Terima Kasih atas semua kenangan
Terima kasih untuk semua kesedihan
Terima kasih untuk semua penderitaan
Terima kasih atas semua kebahagiaan
Saya tak akan pernah melupakan masa putih biru



Share this

Related Posts

Previous
Next Post »